Kubas's Fotopages
RUMPUN SENI UTARA
By: Kreatif Utama Budaya Anak Seni Kubas

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  [5]  6  7  8  >  >>]    [Archive]
Thursday, 15-Feb-2007 08:04 Email | Share | | Bookmark
SANTAI PUISI BERSAMA KUBAS

Baru-baru ni KUBAS menganjurkan satu program yang dinamakan SANTAI PUISI. Program ini merupakan satu projek sulung KUBAS yang melibatkan penyajak-penyajak Kedah Darul Aman.


mana air aku daaaaa?



Antara tenaga penting KUBAS



Penyelaras projek



Ustaz Rock



Controoolllll!!!!



Ooooo....Cik Salmaaaahhhhh....



Ini bukan Mohar...ini MOHOOORRRR...



Senja Di Taman Budaya



Si kecil yang berbakat besar



Ruhie Isma selaku pengacara majlis



En. Zambri turut menjayakan program ini



En. Halim Yaacob walaupun belum sihat sepenuhnya, tetap mendeklamasikan sebuah puisi ciptaannya



Zaidin Abadi....



Orang kuat KUBAS turut bersantai puisi



Ahlan wa sahlaannn....



Pengerusi KUBAS tampil dengan puisi orang lain.... hek eleeehhhh....




Sunday, 11-Feb-2007 06:01 Email | Share | | Bookmark
GOTONG ROYONG MASAK BUBUR ASY SYURA : THE FACES OF KEDAH

Sekali sekala buat gotong royong ni seronok.... Baru-baru ni aku turut serta mengacau bubur asy syura di surau kat rumah aku. Seronoknya bila dapat berkumpul dengan orang-orang yang dulunya asal nampak kita, asyik nak rotan, nak sergah ( masa aku kecik dulu laaa...) sekarang ni mesra sangat dengan kita. Maklumlah semua ( termasuk aku ) umur dah meningkat. Jadi, kemesraan lebih terasa.




Imam



Pak Hassan JPJ



Aku pun dah lupa siapa makcik ni. Tapi dia kenal sangat dengan aku. Adeeeehhhh.....



Mr. Ramlee Awang Teh. Taukeh murtabak.



Steady la 'Abang Long'.



Ninda tercinta.



Food Testing. Masing-masing curious dengan bubur yang bakal dirasa.


Sunday, 11-Feb-2007 05:56 Email | Share | | Bookmark
TOW BOO KEONG KEDAH DARUL AMAN

Entah kenapa apabila aku melintasi bangunan Tow Boo Keong Alor Setar, aku rasa tertarik sangat dengan ukiran yang cantik. Tambahan bila malam, lampu bangunan yang indah di pasang.


Suasana tepi jalan dekat bangunan Tow Boo Keong Alor Setar


Pintu gerbang


Enter The Dragon


Gerbang besar


Sunday, 4-Feb-2007 05:38 Email | Share | | Bookmark
MAXCLUB ON THE AIR!!!

Setelah sekian lama menyepi, MAXCLUB kembali aktif untuk tahun 2007. Perjumpaan kali ini tak ramai yang hadir sebab semua makan julap dan hari tu pulak kebetulan tandas awam Stadium Darul Aman tutup.


yang merah tuuu!!!!


Chombi Chombi Chombi....abang sayaaaaaannggggg.....Pi mana pi mana pi mana dengan abaaaaannnggg......


tenuk pekan


Jual koeyteow je....


Tempat berkumpul


Ah Liang dah cat kereta


seat baru Ah Liang


Pakcik tak bawak LEVIN


Pakcik Levin 'try' seat baru


Tuan punya bullet tersenyum bangga sambil hidungnya kembang-kempis



Wednesday, 31-Jan-2007 03:20 Email | Share | | Bookmark
CETUSAN RASA

 
 
 
View all 6 photos...
cetusan rasa dari minda yang berkecamuk setelah dehembus taufan dusta...


[<<  <  1  2  3  4  [5]  6  7  8  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net